چرا تبليغ در گوگل، يک نوع تبليغات هدفمند محسوب مي شود؟


پايه و اساس همه تبليغات، معرفي محصولات و خدمات شما به مخاطبان است که مي توانند با ديدن و يا شنيدن تبليغات شما مشتري محصولات و خدمات شم شوند. در تمامي روش هاي تبليغاتي، اعم از تبليغات در رومه، تبليغات تلويزيوني، تبليغات بنري، تبليغات در شبکه هاي اجتماعي و . هيچ تضميني براي رسيدن به نتيجه دلخواه شما وجود ندارد. در واقع شما در تبليغات هزينه اي را با اميد به اينکه بتواند بازخورد مثبتي براي شما داشته باشد را صرف تبليغات مي کنيد. اما تبليغات گوگل چيستو چرا نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي روشي هدفمند محسوب مي شود؟


 


تبيغات گوگل، هدفمند ترين نوع تبليغات


معايب ساير روش هاي تبليغاتي:


در تمام روش هاي تبليغاتي که پيش تر به آن ها اشاره شد، محصول و خدمات شما به طيف گسترده اي از افراد نمايش داده مي شود. افرادي که شايد هيچ علاقه اي به محصول و خدمات شما نداشته باشند. براي مثال تصور کنيد شما اراده دهنده خدمات قاليشويي و شستشوي فرش باشيد. تصميم گرفته ايد براي تبليغات کسب و کار خود و جذب مشتري بيشتر از تبليغات بيلبوردي  استفاده کنيد. با صرف هزينه بسيار زيادي بنر بزرگي در خياباني نسبتا شلوغ عکس و شماره تماس مربوط به کسب و کار شما را به خود اختصاص داده است. تبليغ شما روزانه در مقابل ديدگان هزاران نفر قرار مي گيرد. اما چند درصد افرادي که تبليغ شما را مي بينند به خدمات شما علاقه مند هستند؟ قطعا مشترياني را از اي طريق جذب خواهيد کرد اما به نسبت هزينه اي که براي اين نوع تبليغات مصرف کرده ايد بازخورد مناسبي دريافت نخواهيد کرد. چرا که مشتريان شما در جامعه هدفي که با اين نوع تبليغات هدف گرفته ايد قرار ندارند.


حالا تصور کنيد تبليغ و بيلبورد شما به هزاران نفر از افرادي نمايش داده شود که به دنبال خدمات قاليشويي هستند؟  و تصور کنيد هزينه اين نوع تبليغات بسيار بسيار کمتر باشد و خود شما هزينه تبليغات را تعيين کنيد؟


تبليغ در گوگل، هدفمند ترين نوع تبليغات:


با تبليغ در گوگل محصولات و خدمات شما دقيقا به افرادي نمايش داده مي شود که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند. در مثال مربوط به قاليشويي، تبليغ شما فقط و فقط به افرادي نمايش داده مي شود که عبارات مربوط به قاليشويي و شستشوي فرش را در گوگل جستجو کرده اند. پس از جستجو عبارات مرتبط با کسب و کار شما توسط کاربر، آگهي تبيغاتي شما به کاربر نمايش داده مي شود. شما مي توانيد خودتان متن تبليغاتي که مي خواهيد کاربر پس از سرچ آن را مشاهده کند را بنويسيد، و متن آگهي تبليغاتي تا جايي که ازقوانين گوگل تخطي نکند، مي تواند هرچيزي که خود شما مي خواهيد باشد.


تبليغات گوگل مشتريان شما ره به سمت شما هدايت مي کند


هزينه تبليغات در گوگل:


پس از نمايش آگهي تبليغاتي شما توسط گوگل به کاربر، اگر کاربر به آگهي تبليغاتي شما علاقه مند شود و بر روي آن کليک کند از بودجه تبليغات شما هزينه اي کسر مي شود. ولي در صورت کليک نکردن کاربر و فقط نمايش تبليغات شا توسط گوگل شما هيچ هزينه اي به گوگل پرداخت نخواهيد کرد. چرا که نمايش تبليغات شما در گوگل رايگان بوده و فقط به ازاي کيک کاربر از شما هزينه کسر مي گردد.


بنابراين تبليغ در گوگل علاوه بر اينکه تبليغاتي بسيار هدفمند محسوب مي شود، اين امکان را نيز به شما مي دهد که هزينه تبليغات را خود شما تعيين کنيد. شما مي توانيد تبليغات خود را با هزينه بسيار کمي شروع کنيد و براي شروع تبليغات گوگل نياز به سرمايه و يا پرداخت مبلغ قابل توجهي نداريد. ضمن اينکه در تبليغات گوگل شما مي توانيد با انجام اقداماتي هزينه هاي تبليغاتي خود را روز به روز کاهش دهيد. و همچنين در هر زماني که بخواهيد تبليغات شما مي تواند متوقف شود و هزينه تبليغات شما در هر روز و ساعتي که بخواهيد مصرف شود.


هدفمند بودن تبليغ در گوگل به دليل نشانه گيري دقيق مخاطبان و مشتريان شماست. در اين نوع تبليغات نه تنها شما عباراتي را که ميخواهيد به هنگام سرچ کاربران، تبليغ شما نمايش داده شود را، انتخاب مي کنيد، بلکه مي توانيد دايره مخاطبان خود را از اين نيز دقيق تر کنيد و با انتخاب سن کاربر، جنسيت کاربر، لوکيشن و موقيعت جغرافياي کاربر، عدم نمايش تبليغات به گروه خاصي با محدود کردن آيپي و هاي بسيار ديگري نشانه گيري مخاطبان خود را دقيق و دقيق تر کنيد. به اين دليل است که تبليغ در گوگل، روشي تبليغاتي هوشمندانه و هدفمند براي صاحبين کسب وکارهاست و براي عقب نماندن از رقباي خود بهتر است شما هم همين امروز تبليغات گوگل خود را شروع کنيد.




مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Marc Don باسکول خانوم گل وبلاگ اشپزي خانه داري سيويل 2 مخزن استيل با ديجيتال مگ هميشه بروز باشيد تصوير شادي Christopher Tom